hu
Bevezetés Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Ártalmas az emberre a VyplašTo riasztó?

A VyplašTo riasztók semmilyen módon nem károsítják az emberi egészséget! A VyplašTo ultrahangos riasztók fejlesztése során a maximális biztonsági követelményeket helyeztük előtérbe.

Milyen hatékonyságú a VyplašTo elektronikus riasztó?

A VyplašTo kártevőriasztó kifejlesztése során a hangsúlyt mind a generált jel maximális teljesítményére, mind a jel frekvenciajellemzőinek optimalizálására helyezték, hogy a nemkívánatos kártevőt a lehető legnagyobb mértékben zavarja a kellemetlen hang, amely a legtöbb esetben elűzi a riasztási területről. Vannak azonban olyan esetek, amikor a kártevő minden erőfeszítés ellenére sem szándékozik elhagyni a riasztott területet. Ezek főként egzisztenciális okok, amikor az élelemhiány miatt a kártevő hajlandó belépni a riasztási területre, hogy a túléléshez szükséges élelemhez jusson. Egy másik ok lehet, hogy bizonyos egyedek halláskárosodásban szenvednek, ami immunissá teszi őket a generált jelre.

Hogyan kell a VyplašTo riasztót megfelelően elhelyezni a maximális hatékonyság érdekében?

A VyplašTo riasztó egyszerűen elhelyezhető vagy ideálisan rögzíthető a riasztási terület egyik sarkában a kiegészítő tartozékok segítségével. A maximális hatékonyság érdekében javasoljuk, hogy a kártevőriasztót 12 V-os hálózati adapterhez csatlakoztassa, mert ekkor a jel maximális intenzitással generálódik. Ha egy nagyobb, több száz m2-es területet szükséges beriasztani, javasoljuk, hogy egyszerre több riasztót használjon.

A hallható sávban vagy az ultrahangos sávban jelet generáló riasztó az alkalmasabb?

A riasztó által keltett jel megfelelő frekvenciája mindig attól függ, hogy milyen kártevőt kell elriasztani. A különböző kártevőfajok különböző frekvenciájú generált jelekre érzékenyek, ezért a generált jelet mindig az adott kártevőre kell szabni. Ezért nem válaszolható meg egyértelműen ez a kérdés, mivel minden egyes jel más-más kártevő számára optimális.

Milyen szállítási és fizetési módot választhatok?

Kínálatunkban többféle szállítási és fizetési mód közül választhat. A csomagokat a Magyar Postával vagy a Packetával küldjük el. A termék kiszállítását kérheti a címére vagy egy csomagautomatába. A terméket kifizetheti utánvéttel vagy a PAYU fizetési rendszeren keresztül történő gyors online fizetéssel is.

Lehet ingyenes a szállítás?

Igen. A 18 900 Ft feletti vásárlás, vagyis már egy darab VyplašTo kártevőriasztó megvásárlása esetén a szállítás ingyenes. A vevőinknek évente többször ingyenes szállítási akciót hirdetünk bármilyen értékű megrendelés esetén. Erről az akcióról e-mailben küldünk értesítést.

Mikor kerül feldolgozásra a megrendelésem?

A megrendelések feldolgozása minden munkanapon történik, ha tehát az adott munkanapon 16:00 óra előtt leadja a rendelését, a csomagot még aznap feladjuk. A futárszolgálat 48 órán belül kézbesíti a terméket.

Átvehetem a megrendelt terméket személyesen is?

Jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség. Ezért vegye igénybe a Packeta csomagküldő automatáiba történő szállítást, ahol személyesen veheti át az árut.

Az adóügyi bizonylat is része a csomagnak?

Igen. A számlát mindig a küldeményhez mellékeljük. Ha azonban elektronikus formában kéri az adóügyi bizonylatot, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen elküldjük Önnek e-mailben.

Mi az eljárás a szállítás során megsérült áruk kézbesítése esetén?

Természetesen igyekszünk megelőzni az ilyen helyzeteket. Bár a küldeményeket mindig megfelelően és jól csomagolják, néha ez mégis előfordulhat. Ha a küldemény átvételekor bármilyen sérülést vagy törést tapasztal a védőcsomagoláson, kérjük, azonnal figyelmeztesse a csomagküldő céget. Az átadás-átvételi jegyzőkönyvben rögzítse a kárról szóló információkat, és azonnal ellenőrizze annak tartalmát. Ha a csomagban lévő áru nyilvánvalóan sérült vagy hiányos, készítsen dokumentumokat a csomagküldő céggel az áru sérüléseiről a későbbi reklamációhoz, és készítsen fényképes dokumentációt. Ezután kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan kell eljárni panasz esetén?

Ha bármilyen panasza van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Minden panaszt egyedileg, de mindig a lehető leghamarabb kezelünk. Ezután az Ön maximális megelégedésére megfelelő intézkedést javasolunk.